Som sagt..

Som jag skrev i förra inlägget är vi sjuka igen. Eller det är bara Billy som är sjuk men han är sjuk nog för oss båda. Snorig, feber som går upp och ner mellan 38,6-39,9 (än så länge) och han får hostattacker som gör att han nästan kräks. Jag är inte säker men jag tror att han har ont i halsen också. Inte roligt alls.
Otroligt nog är han relativt pigg och glad ändå. Efter fyra dagar med sån feber plus den tilltagande hostan hade jag känt mig som en levande död och antagligen inte rört mig ur sängen.

Idag har vi hunnit med att tvätta, gå till affären, baka och lite städning. Billy har varit duktig och hjälpt till med det mesta. Dessutom har han gått utan blöja hela dagen och det har bara blivit en "olycka". Bra jobbat tycker jag. Vi fortsätter med allt imorgon igen, det blir mer tvätt,städning och bakning och självklart hoppas vi att det går lika bra utan blöja imorgon. Håll tummarna!
Håll också tummarna för att febern är borta imorgon så det finns en möjlighet att vi kan gå till jobb och dagis på fredag. Så mycket som vi har varit sjuka på senaste tiden skulle vi nog verkligen behöva det.



Det är gott med deg!!


Min mysis <3

Vi tittade lite på tv innan Billy skulle sova. När de pussas på tv:n vänder Billy sig om, tar ut nappen, säger puss och ger mig en riktigt smackande puss mitt på munnen. Efter några pussar vänder han sig tillbaka, stoppar in nappen och fortsätter att försöka sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0