Skolan

Det känns himla bra det här än så länge, (om man kan säga så efter tre dagar?). Det här med hemstudier är ju ett helt underbart påhitt. Idag var en sån dag.

Först blev det lite sovmorgon. När Billy till slut var lämnad på dagis promenerade jag bort till försäkringskassan. Tyvärr hade de inte öppnat ännu så jag fortsatte hem och satte igång med arbetet med att hitta olika ställen där jag kan ha min praktik. Än så länge har jag inte haft någon tur men det är bara fortsätta leta. (Helt lugn och säker kommer jag inte känna mig föräns allt är klart så jag vill snabba på så mycket som möjligt).
Efter lunch fixade jag med CSN, usch vad jag inte gillar sånt där. Tycker det är så krångligt.
Jag hann dessutom med en snabbdate med Emma, Carro, Therese, Jessica och Colin. Tyvärr är jag alldeles för förkyld för att kunna bebisgosa. Efter det testade jag försäkringskassan igen och nu hade de öppet.
När jag var klar där hann jag hem en snabbis för att ringa lite fler samtal, sen skynda ner på stan igen för att möta upp mamma och hämta Billy. Hon fick pssa honom en stund medans jag va på synundersökning och sen fikade vi med glass tillsammans.

Vi hann också med att handla, jag har städat och diskat en del och lagat mat.  Sjukt va mycket saker man kan hinna med på en dag. Imorgon ska jag till skolan igen, men fredag är ytterligare en hemstudiedag. Underbart!


Billy har hunnit med både att måla på dagis och att "dita" hemma. Idag blev det en traktor och en moppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0