Sjukis...igen!!

Usch vad jag är trött på det här nu. Det har gått två veckor sedan jag var magsjuk sist och nu är det dags igen. Ska man se något positivt med det så är det väl att jag slipper kräkas den här gången ialla fall. Eftersom jag bara går runt hemma har jag inte mycket att skriva om, därav den dåliga uppdateringen. Jag hoppas på att må bra imorgon igen men eftersom jag skulle öppnat kändes det säkrast att sjukanmäla mig.

Förresten blev det inga bra nyheter. Igår kom ett brev där det stod att jag står som reserv men jag har ingen aning om hur många som måste hoppa av för att jag ska ha möjlighet att få börja. Vad gör jag nu då?


Bäst att jag blir bra snart för de här godingen väntar på mig i kylen. Tack Josefin !

Kommentarer
Postat av: Josefin

Varsågod!! Krya på dig <3

2012-02-15 @ 23:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0