Schyssta maränger

Jag har fått dille på att baka. Det brukar inte vara något jag tycker är speciellt kul men nu för tiden vill jag baka hela tiden. Jag måste återigen tipsa om bloggen fiffigasystrar. Där finns så mycket fint och så mycket olika bakverk som ser såå goda ut att jag helst skulle vilja testa allt. Dock är jag fortfarande mer sugen på att baka än att äta så snart kommer jag ha kakor överallt om det här fortsätter.
Idag blev det alltså maränger, något jag aldrig gjort förut men jag tycker att jag lyckades riktigt bra!




På tal om något helt annat sa Billy sin första riktiga mening för några dagar sen. "Kiss o bajs" blev det !

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det var den finaste meningen någonsin :-) Förstå vilken använing han kommer att ha av den ;-)

2012-02-27 @ 17:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0