Okej

Det känns fortfarande helt sjukt. Jag hade ju i stort sett gett upp hoppet helt men så kom jag in på utbildningen en timme innan den började. Galet.
För att ta det från början då, för ett tag sen sökte jag till en plattsättarutbildning som skulle dra igång i Nyköping. 27:e januari var sista ansökningsdag och idag, den 27:e februari, började den. För ungefär en och en halv vecka sen fick jag ett brev där det stod att jag stod som reserv. Jag fortsatte hålla tummarna men tappade hoppet om att komma in mer och mer.
Imorse, strax innan nio, ringde telefonen. När jag svarade fick jag väärldens glädjechock när Moa, studievägledaren jag har pratat med, sa att det fanns en plats och ville jag ha den var den min. Självklart sa jag och fick veta att jag skulle vara på Campus klockan tio.

Jag hann inte med att vara med hela dagen idag eftersom jag var tvungen att jobba. Tur att jag började ganska sent så jag hann vara med ett tag iaf.
Nu har jag lyckats byta bort alla mina tider på jobbet, utom helgerna för då ska jag fortsätta jobba, ialla fall till en början. Nu återstår bara allt annat. Jag måste fixa CSN och jag måste lämna schema till dagis, alltså måste jag få ett schema av skolan. Jag måste hitta en praktikplats och framför allt, jag måste smälta att jag faktiskt kom in!!


Glad tjej!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh, vad glad jag blir! Grattis bästa Linda! :D

2012-02-27 @ 23:21:07
Postat av: Emma

Yey, va bra du är :D

2012-02-28 @ 13:53:06
URL: http://eemema.blogg.se/
Postat av: Josefin

Grattis grattis grattis!!!! :-) hoppar av glädje!

2012-02-28 @ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0