Långpromenad

Idag bestämde jag och Erika att vi skulle hitta på något. Sagt och gjort. Det blev en långpromenad till PålJungs Hage. Lirw shopping på Rusta, CityGross och EM.


Dessa finigar fyndade jag på EM för inga pengar alls nästan. Wrapp är ju en helt fantastisk app:)

Tiden sprang iväg och vi blev hungriga så det fick bli fin fredagsmiddag på Max. Innan vi gick hem tog vi en liten omväg förbi Ica Maxi och Kronhallen för att hämta ut paket. Nya gummistövlar och mössor till Billy.




Jag tycker att stövlarna är himla söta men storleken är jättekonstig. De är hur små som helst. Vi var innte på Po.p och testade vilken storlek vi skulle köpa och kom fram till att 26(!!) nog blir lagom. Nu när jag mätte sulan på de här mot hans gamls stövlar (från tretorn i storlek 21) skiljer det bara någon cm så jag hoppas de passar. Vi får helt enkelt se på måndag när mitt hjärta kommer hem igen.

Nu har jag lite fredagsmys för mig själv. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll för i helgen blir det jobb från kvart i sju. Mindre kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0