Kul kväll och härlig dag

Igår kväll samlades några snygga brudar hemma hos Madde. Hon fyllde nämligen 23 år och det skulle firas. Billy fick ha en sleepover hemma hos mormor&morfar.
Efter skratt, prat och en del alkoholförtäring tog vi vårt pick och pack och gick till C&D. Galet mycket folk men kul ändå. Jag fick sällskap hem av Emma och Rasmus och Emma sov dessutom kvar så jag slapp vara själv när jag vaknade imorse. Det (vaknade alltså) gjorde vi relativt tidigt med tanke på när vi somnade. Jag mådde faktiskt inte speciellt dåligt alls, väldigt skönt.
Världens lyx hade vi imorse också. Dennis och Annalie kommer med donkenfrukost strax efter att vi gick upp. Hur snällt är inte det?!

Vädret idag har ju varit hur fint som helst så vi bestämde oss för att grilla. När vi hade gjort oss iordning så pass att det var okej att visa sig utanför dörren åkte vi och handlade det vi behövde och åkte hem till Dennis. Där satt vi i solen och åt grillade hamburgare. Hur mysigt som helst. Tyvärr var det ju inte riktigt lika varmt som det såg ut men det blev mysiga bilder iaf ;)

Vid halv sex kom mamma och lämnade Billy så efter det har vi kramats lite i soffan, bråkat lite, och nu sover han i sin säng och jag ska nog strax gå och lägga mig i min. Imorgon är det back to work.

Puss på en rolig kväll, tack Madde och grattis igen !


Jag hade ju tänkt att det skulle vara många fler bilder men det går alldeles för segt att ladda upp så det får räcka med två. Nu, sova. God natt!
Mysig grillning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0