Inte riktigt som det var tänkt

Planen idag var tvätt och storstädning. Jag skulle ha tvättat redan igår men jag mådde ju inte så bra så det blev inget med det. Tänkte att det är nog ingen som vill tvätta en fredag, speciellt inte på kvällen så det är nemas problemas. Tyvärr var det någon som ville tvätta en fredagkväll så jag hann bara med att tvätta litegrann av tvättberget, och torka det hann jag verkligen inte så för tillfället hänger det kläder överallt. Storstädningen blev inte heller så omfattande som jag hade tänkt. Jag hittade något mycket roligare att gära nämligen detta:


Förvandla en sån här byrå...

...till det här!

Jag tvekade lite på att tapetsera lådorna också och är fortfarande osäker på om det är för mycket, kanske bara skulle ha målat dem, men är ändå jättenöjd. Så mycket bättre än innan. Dock har jag ju världens största och tyngsta tjock-tv så jag kan inte lyfta upp den själv (byrån agerar alltså tv-bänk tills jag hittat en som jag vill ha) så den får vara tom tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0