Inte igen!!!

Det känns som om världen har något emot mig just nu (jaaa, jag vet väldigt dramatiskt). Billy är väldigt pigg idag men jag har blivit magsjuk, igen!! Det är ju inte ens två månader sen sist. Nu har jag varit det tre gånger på mindre än ett år. Innan det var nog på det nog på lågstadiet senast. Och jag som har planer i helgen.
Mamma var snäll och tog med sig Billy, som har klarat sig än så länge (peppar, peppar), till jobbet för jag vet inte hur jag skulle klara av att ta hand om honom.
Jag mår mycket bättre nu, har inte varit på toa eller kräkts på flera timmar och jag har sovit. Jag fryser fortfarande jättemycket så nu sitter jag i soffan med en värmekudde på magen och med både täcke och filt över mig, och ändå önskar jag att jag hade ett tjockare täcke :/

Till alla som skulle komma på lördag, jag mår som sagt bättre nu och kräks jag inte igen hinner jag bli smittfri och det blir av ändå. Så om jag inte hör av mig är ni välkommna runt sex,sju tiden någon gång, håll tummarna !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0