Helgen

Nu börjar jag bli människa på riktigt igen. Tycker att det blev en himla lyckad "inflyttningsfest" i lördags. Jag fick massa fina presenter, vilket gör att jag överväger att ha fler inflyttningsfester. Tyvärr upplyste Emma (tror jag det var) mig om att jag i så fall var tvugen att flytta igen så de planerna får ligga på is.
Helt otroligt att alla kom, hade barnvakt, var lediga eller som Annalie, tittade in efter jobbet, och inte hade andra planer.
Jag hade som sagt väldigt roligt, och hoppas att alla andra också hade. Tidsuppfattningen när man dricker är ju inte den bästa. Blanda det med alldeles för mycket vin och det är lika med väldigt dåligt minne. Tror att det bara var jag och Emma som till slut tog oss ut på krogen efter många om och men. Det verkar som att vi bara har varit inne och vänt också så det var säkert värt pengarna ;)

Söndagen blev en seg bakisdag. Jag försökte mig på lite städning, helt otroligt hur mycket flaskor några tjejer kan lämna efter sig. När Emma slutat jobba blev det en bakispizza och lite film med henne, Dennis och Carro. När vi nästan somnade tog vi bilen och åkte och åt lite mer plus att vi hälsade på Annalie på jobbet.

Idag ringde klockan 05.00 för lite jobb. Mindre roligt.

En riktig tjejfest

Hur kul jag än har haft i helgen känns det helt underbart att ha min skrutt hemma igen!


<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Glömde tacka för att vi fick komma Linda! :) Tack för en trevlig kväll! :)

2012-02-08 @ 22:34:21
URL: http://thereselisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0