Heeeeelg

Nu har jag tagit helg, jag har jobbat färdigt för den här veckan. Dock fortfarande inga goda nyheter (eller dåliga för den delen). Jag börjar bli otålig nu!! Jag hoppas på att få höra något imorgon.

Imorgon kväll var det tänkt att vi skulle följa med till OT's och fira Fia som fyller år imorgon men tydligen har de inga barnstolar där så vi kan inte följa med. Några nya planer har jag inte hunnit skaffa mig ännu.
På lördagen däremot har vi skaffat lite planer. På dagen blir det Busiz med Marre och Leo och kvällen kommer att spenderas hemma hos dem med lite mat och melodifestival. Det blir nice!


Grattis Världens bästa Fia-Lotta! (Ifall jag skulle glömma imorgon ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0