Gårdagen

Efter jobbet igår promenerade jag hem i spöregn. Det är inget jag rekomenderar. Man blir blöt, får ungefär samma look som en blöt hund och man blir kall ända in i märgen så det tar flera timmar innan man tinar upp. Inte hann jag sitta och värma mig speciellt länge heller. Eftersom jag väntade besök kände jag att lite städning var på sin plats.

När besöket, i form av Emma, Dennis, Annalie, Madde och Carro, väl kommit lagade vi mat (tacos, vad annars?) och åt framför melodifestivalen. Som för övrigt var världens skämt. Tacka vet jag Linda Bengtzing!!
Efter fiaskot åt vi lite chokladpudding och chokladmuffins och spelade TP, som jag för övright vann.

Strax efter tolv körde jag ut alla som var kvar (Madde och Carro gick lite tidigare) och gick och la mig. Klockan ringde ju vid fem imorse också. Då kändes det mindre kul att grannen ovanför, som jag aldrig ens har hört förut, hade fest ungefär från att jag gick och la mig tills det var dags att gå upp. Bäst för dem att de hade riktigt roligt för annars var det helt ovärt!


Jag som mitt snyggaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0