En fin dag

Idag har vi inte hunnit med speciellt mycket men det gör ingenting, jag är glad ändå. Idag har vi nämligen knappt bråkat alls.
Vi började med en brakfrukost imorse med stekt ägg, bacon, yoghurt och flingor och varsin knäckemacka. Sen gjorde vi oss iordning utan att stressa. Jag tror att det är mycket det som har gjort att vi knappt har bråkat, att vi faktiskt har kunnat ta det lugnt. Vill inte Billy klä på sig när vi ska iväg till jobb och dagis så måste vi bli osams om vi inte ska komma för sent. Idag däremot kunde vi vänta och ta på kläderna senare istället. Helt underbart!
Det enda vettiga vi faktiskt har gjort idag är promenaden till Marre där vi fick kladdkaka och saft. Linnea kom förbi med Lewis och Lydia också så grabbarna fick leka, mammorna fick prata och jag och Marre fick bebismysa.

När vi kom hem igen lagade vi en jättegod kycklingpasta och efter det var det sovdags för barnet. Sen Billy somnade har jag fredagsmyst lite med ost och kex och strax ska jag titta på nästa avsnitt av Glee säsong 2. En fin fredag helt enkelt!



En glad Billy=en glad mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0