Bättre

Jag mår såå mycket bättre nu. Jag känner inte av något alls och jag fick behålla maten (ris och torsk) så jag känner mig väldigt positiv inför lördagen. Jag funderar till och med på om jag kanske inte var magsjuk utan bara har ätit något konstigt. Men det verkar lite konstigt eftersom varken Billy eller Fia har blivit sjuka och vi åt ju samma saker men, men. Bara jag mår bättre så struntar jag i vad det var. Jag ör hemma från jobbet imorgon ialla fall för säkerhets skull.

I tisdags kväll började jag måla köksstolarna och ikväll, när Billy somnat, målade jag färdigt. Jag hoppas att de torkar snabbt så vi kan använda dem på lördag, lite fler sittplatser skulle ju inte vara helt fel.


Innan

Efter

Det är inte riktigt såna stolar jag vill ha men de får duga tills vidare, bättre än inga stolar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0