Bakning

På inflyttningsfesten fick jag ett superfint kakfat av Marre och Tes. Idag skruvade jag ihop det och tänkte att jag skulle ta en bild och lägga upp här på bloggen. Men vem vill se en bild på ett tomt kakfat? Jag kände att jag nog skulle baka något för att det skulle se ännu finare ut, så jag började fundera och bläddra lite i mina bakböcker. Kom fram till massa saker som jag ville baka. På något sätt hade mina kaktankar övergått till brödtankar. Efter lite om och men, handling och stress blev det till slut bröd. Ett ostbröd som är to die for och frallor. Kakorna hann jag inte med så kakfatet får jag helt enkelt visa en annan dag. Det var nog lika bra det för jag hade aldrig fått plats med dem i frysen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0