Trööött

Jag blev kvar på stan länge igår. Jag sällskapade emma på jobbet tills det var dags att hämta Billy. Då tog vi ett snabbt varv på Apoteket och sen tillbaka för lite mer sällskapande hos emma. Vi har iallafall hunnit planera lördagens festligheter och en middag igår. Annars blev det nog inte mycket nyttigt sagt.

Efter en stund lämnade vi emma och gick och nötte Linda istället. Vi tog ett varv i alla affärer för att hitta något att ha på oss i helgen, men lyckades som vanligt inte. Några småsaker fick jag med mig, tyvärr kostar ju det pengar också, och många bäckar små som man brukar säga...

Till slut var kom vi hem och väl här lagade vi pommes och lövbiff med bea. Smarrigt!
Emma stannade kvar och tittade på tv en stund. Billy somnade ganska snabbt men vaknade efterrn knapp timme igen och ville definitivt inte somna om. Jag tycker att han känns lite varm men tänker inte mer på det. Efter ytterligare en stund känns han ännu varmare, jackan verkligen känna hur han blir varmare och varmare hela tiden. Så nu har vi sjukstuga igen. Vi har klarat oss ganska länge (drygt en månad) men tydligen är det dags igen.
Somna om gjorde han inte föräns halv tolv ungefär. det har resulterat i att jag, som inte kan sova längre än till sju eftersom det är så ljust då, är ruskigt trött idag. Jag kom ju inte i säng föräns senare ändå. Det finns ju lite man måste hinna med när barnet sover! Därför är det här inlägger lite osammanhängande men jag hoppas ni förstår det hela ungefär. Tack och puss!

Bilden har absolut inget med det är att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0