Ninnis & Dyda

Idag började vi dagen med ett BVC besök. Vi gick dit med anledning av brännsåret och när vi ändå var där tog vi två-årskontrollen på en gång. Såret såg bra ut tyckte hon. Vi ska ha plåster på på dagen och låta det lufta under natten.

Kontrollen gick också bra, 14,5 kg och ca 90 cm stor unge har jag tydligen. Talet, som var anledningen till att vi skulle ha kontrollen, var hon fortfarande lite osäker på. Det irriterar mig! Billy pratar jättebra, han kanske inte har helt rent språk men han är inte ens två år. Det är inget fel alls på hans tal! Tant!

Efter det släppte jag av Billy på dagis, för att hämta honom två timmar senare. Då åkte vi ut till svalsta får att hälsa på mina föräldrar. Vi hann med ett besök och ninnis&dyda (lewis&Lydia) också.
Kul, för det var länge sen nu.

Eftersom jag hämtade från dagis innan vilan, fick vi ta den i svalsta. Jag var också trött, antagligen för att Billy tyckte att det var dags att gå upp vid sex imorse. Det slutade med att vi sov båda två, alldeles för länge dessutom. Det var inte bra, två timmar tog det att få Billy att somna. Återstår att se hur lång tid det tar för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0