Mitt hjärta

Galet hur fort tiden går, (tål att sägas många gånger). Det är så häftigt att se hur mycket Billy utvecklas, man märker skillnader från dag till dag. Från den mysiga, glada bebisen har jag helt plötsligt fått en vild, galen, supersmart och fortfarande lika glad unge. Jag har fortfarande svårt att förstå att han faktiskt förstår vad jag menar när jag säger något till honom. Han vet oftast precis vad jag menar och pratar om. Hans eget tal har verkligen kommit igång bara de senaste dagarna. Han säger numer tvåords "meningar" jämt. "Åka bil", "åka buss", "massa bilar" och annat som har med bilar eller fordon att göra är de som går varmast.
Dessutom är pottan mer en regel än ett undantag nu. Jag hoppas att han ska vara helt blöjfri i sommar.
Jag älskar det faktum att han tycker om att hoppa men fortfarande inte lyfter från marken, hans idé av dans är att springa runt, runt och vifta med armarna och han är totalt orädd!


Kärlek .v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0