Kullerbytta

Helgen kändes lång opch jag saknade Billy mer än jag brukar. Det berodde nog mycket på att jag var orolig för brännsåret på armen. Det är jobbigt att inte veta hur det är och hur det läker. Som tur var såg det fint ut när jag hämtade honom på dagis igår. Det har blivit en skorpa och ser inte alls sådär infekterat ut längre. Skönt!

Eftersom Billy har tjatat om fåglarna varje gång vi går förbi trappan ner till ån sen vi matade dem sist, gick vi förbi där på vägen hem. Jag tycker fortfarande att de är läskiga men Billy hade kul. När vi kom hem busade vi lite och Billy förvånade mig med att börja slå kullerbyttor. Han gör dem inte helt rakt men det är på god väg.

Nu sitter jag hemma hos Erika. Eftersom det är värsta snöovädret ute kände jag inte för att gå hela vägen hem, för att gå tillbaka till stan igen om en stund. Vi ska nämligen försöka hitta en present till Rickard som fyller år på söndag. Förhoppningsvis lyckas vi utan att jag köper något till mig själv också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0