Jag lever

Det är inte för att jag har mycket att göra som det är dåligt med uppdatering, snarare tvärtom. Det känns inte lika roligt när saker och ting inte går som jag har tänkt mig.
Ialla fall, jag har hunnit med en runda på stan sen senast. Jag blev två par solbrillor, två par shorts, en scarf och ett linne rikare. Billy fick ett par brillor han också, plus en födelsedagspresent (snart dags ju!?).
Jag har också möblerat om här hemma och skruvat upp lite hyllor. Passar på att rensa och organisera lite också. Det tar lite tid och därför ser allt ut som kaos just för tillfället. Jag hoppas kunna visa lite bilder ikväll. Dock saknas en del saker, blommor, krukor, prydnader och lite annat smått och gott. Jag hoppas kunna få tag på allt sånt nästa vecka på Gekås. Nu är det inte ens en vecka kvar till vi åker, som jag har längtat!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0