Helgen

Jag har inte haft mycket tid över den här helgen.
Lördagen bestod av städning, påskmiddag hos mamma och pappa och lite försent födelsedagsfirande. Jag tycker att det blev en helt okej kväll. Som alltid är ju förfesten roligare, tack alla som var med och firade!

Söndagen blev en segdag, Vid två kom Billy hem och vi umgicks med Emma resten av dagen. Annalie och Dennis kom förbi och sällskapade mot slutet av kvällen också.

Idag har jag försökt komma ikapp med disken, varit på middag hos mormor och umgåtts med Linda.
Imorgon är det en ny vecka (jag räknar idag som förra veckan, det är ju faktiskt en "söndag"), vilket innebär nya tag. Nu måste det lösa sig!

Inga bilder har jag heller så det blev ett väldigt tråkigt inlägg. Sorry, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0