Vab

Började dagen med att ringa dagis eftersom jag glömt berätta att Erika skulle hämta Billy idag. Eva svarar och upplyser mig om att Billy har feber. Miss i kommunikationen mellan mig och pappan, hoppsan. Men ingen fara på taket.
Jag fortsatte med att ringa jobbet och förklara att jag är hemma idag och imorgon. Strax innan elva kom min plutt äntligen hemma. Det va inte allt för illa ställt med honom, lite feber men nästan lika mycket energi som vanligt. Tyvärr väldigt lättgrinig. Men men, hoppas att han är frisk imorgon. Min näsa värker tyvärr. Under ett (en?)av våra meningsskiljaktigheter lyckades han skalla mig mitt mellan ögonen, på den hårdaste delen av näsan. Med öppen mun dessutom så de sylvassa tänderna lämnade ett snyggt märke. Väldigt litet än så länge men det förvånar mig inte om det blir ett blåmärke tills imorgon, det värker som ett ialla fall.


Pluttis .v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0