Städtajm

Japp så är det. Idag har det städats, tvättats, putsats och bäddas. Och än är det inte färdigt. Imorgon blir det lite mer dammsugning och förhoppningsvis också golvmoppning. Ska dessutom hinna med lite mer packning också har jag tänkt. Idag (eller imorgon egentligen för jag kommer inte hinna på lördagen) är det bara tre veckor kvar tills vi flyttar :) Och jaa, det kan tyckas tidigt att börja packa eftersom jag inte har allt för mycket tillhörigheter här som ska packas ner, men en del är det och jag har inte allt för mycket tid så jag får passa på när jag är ledig ! Ååh jag längtar!!

Trött Billy i lite för liten morgonrock, uppe tidigt för att hinna tvätta hela tvättberget.

Han tröttnade snabbt på att tvätta och städa så jag fick hänga tvätten själv. Han la sig inne i torkskåpet och käkade kakor istället ;)


På eftermiddagen tog vi en liten paus från städandet och åkte ut till Svalsta för lite grillat hos mamma och pappa. Jag har även påbörjat ett möbelprojekt med hjälp av pappa. Vet dock inte när jag ska hinna göra färdigt men jag hoppas på att vara klar tills vi flyttar. Håll tummar och tår :)


Får lite hjälp med skorna av mamma/mormor när det var dags att åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0