Sista

Ikväll/inatt är sista natten Billy sover här. Jag lämnar av honom på dagis innan jobbet imorgon och sen ska han vara hos pappa hela helgen. Själv har jag två nätter till efter denna . Men nu börjar det kännas på riktigt. Jag har burit ner massa av mina kartonger från vinden så allt ska gå smidigare på söndag. Finns en del kvar där uppe men det hann jag inte bära ner ikväll, får försöka med det imorgon kväll eller lördag morgon. Jösses viken motion det är att flytta, blev helt svettig av att bara bära några kartonger, hur ska detta gå ;)
imorgon kväll ska jag även försöka packa ner det sista. Det finns ju några saker man måste använda dagligen som fortfarande inte riktigt kan packas ner, men alla Billys flaskor och välling och liknande kan ju packas nu när han inte ska vara hemma. Det här blir nog bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0