Puss

Utmärkt dag vill jag säga.

Lugn förmiddag hemma, med lite sovmorgon och försök till att få Billy att sova efter lunchen. Det misslyckades tyvärr.
Strax före två blev vi upphämtade av Linnea och åkte ut till Mia, Björn och Dante. Barnen fick leka, och leka gjorde de. Vilt och glatt.  Vi "vuxna" (jag är inte helt nöjd med att kalla mig själv vuxen, när skulle jag ha blivit det liksom?) fick prata och umgås på ett lite lugnare sätt.
Billy hade nog saknat Lewis för han jagade honom och kastade sig över honom för att pussa och krama på honom. När Lewis inte ville längre gav han sig på Dante istället.

När jag märkte att Billys lek började vara nästan hysterisk (av trötthet) tog vi vårt pick och pack och begav oss hem till mamma och pappa istället. Där bjöds det på mat och efter det följde mamma och hundarna med oss till bussen. För att Billy inte skulle somna fick han gå själv. Det gick inte helt bra. Han fick för sig att krypa istället för att gå, kanske blev lite inspirerad av hundarna för det har han knappt aldrig gjort förut. Det var väl kanske två veckor eller så innan han lärde sig gå, så jag tycker det är lite sent att börja nu ;)

Nu sover han iaf, imorgon blir det dagis för hans del. Själv har jag inga planer ännu.

Jag fick minsann ingen puss, men är tydligen glad ändå

Puss- och kramkalas


Försök till gruppbild, gick sådär va ;)

De va liite lättare när de va såhär små !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0