Nedräkning

Endast 4 nätter och 3 dagar kvar. Sen blir det äntligen flytt och jag kunde inte längta mer. Allt börjar ordna upp sig, jag har precis hittat ett soffbord jag vill ha och min snälla mamma och syster ska åka och köpa det till mig imorgon. Hoppas de har det hemma bara.
Ett matbord och stolar till det behövs fortfarande. Mamma och pappa har tydligen ett gammalt på vinden som jag kan få. Tyvärr är det grönt(?!) men med lite målning kan det nog bli bra. Stolarna till vill jag inte ha ens om jag målar  dem, så om någon har en stol eller två till övers är jag intresserad. Helst vanliga trästolar, inget krav på att de ska vara likadana.

Skulle behöva en tripp till IKEA snart också, någon frivillig som vill följa med ? :)

Imorgon ska jag jobba fram till klockan fyra. Efter det snabbt till dagis och hämta Billy, möta upp Erika och gå vidare till BR leksaker för storshopping. De har nämligen 25% rabatt och med snälla Emma som butikschef blir det ju väldigt billigt för min del. Massa julklappar ska inhandlas.
Och på tal om julklappar måste jag säga att jag ligger riktigt bra till. Med 87 dagar till godo har jag redan beställt en julklapp till pappa, kommit på vad jag ska köpa till Rickard och börjat köpa lite till Billy (och imorgon blir det ju mer). Till Erika ska jag förhoppningsvis köpa imorgon, inte på BR dock, hoppas bara det finns kvar. Gör det det så är det bara mamma kvar. Tummen upp!

Mär jag ändå är inne på shopping kan jag berätta att jag råkade handla massa igår också. En taklampa till mitt vardagsrum, en poncho (även om jag inte riktigt har bestämt mig för om jag gillar det eller ej, men dem här va så söt;)), en present till Therese, linsvätska, säsong 1 av sons of anarchy (för endast 99 riksdaler kanonpris ju;)), mascara, fingervantar, dörrknoppar.. Kommer inte ihåg om det va mer, men det var kanske tillräckligt !

Ber om ursäkt för ett osammanhängande inlägg med massa svammel och paranteser. Har inte haft så mycket tid att skriva på den senatse tiden så jag måste få med så mycket som möjligt när jag väl skriver ;)


Förhoppningsvis blir detta mitt imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0