Mysunge

Jag tror att Billy har kommit på att han nu ska bli lämnad på dagis nästan varje dag. Han har varit ledsen de tre senaste dagarna när jag har lämnat honom, då känns det tungt att gå. Hoppas det blir bättre igen nästa vecka. Det kan ju vara en blandning av att bli lämnad, mycket nya rutiner, trötthet och massa nya tänder som kommer. Ena hörntanden i underkäken är nästan helt uppe. Den andra och den ena i överkäken har kommit upp lite grann och jag tror att en till tand är på väg i underkäken. Denna gång brevis de redan existerande tänderna, så den som logist sett borde vara på väg ;)

Men tillbaka till dagis, han va ju som sagt ledsen när jag gick men så fort jag var utom synhåll blev det bra. När jag ämtade honom efter jobbet berättade Emelie, en av hans fröknar, att han varit så mysig hela dagen. Gått runt och kramat och pussat alla barn och vuxna. Hur gulligt är inte det ? :)

Måste visa två bilder

Här är i januari någongång, ca 7½ månad gammal. Outfiten är då ny.

Här är Billy idag, 15½månad. Och den passar fortfarande :) Lite stadigare på benen och lite mer hår men annars samma vilda unge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0