Känns som om jag inte har så mycket att sk...

img_5889 (MMS)

Känns som om jag inte har så mycket att skriva om just nu . Händer inte så mycket, men om jag ska berätta något kan jag upplysa er om att Billy tyvärr börjat bitas :( jag hoppas att det är en kortvarig period för det gör fruktansvärt ont (speciellt eftersom han fått massa nya tänder, den nionde är precis tittat fram). Idag var det dock hans tur att bli biten . Någon på dagis bet honom i fingret, stackars pluttis <3 men man kan hoppas att han i alla fall lärde sig något av det . Idag var han jätteduktig när vi kom hem. Jag frågade om han behövde kissa och skulle sitta på pottan. Då gick han in på toan, drog fram pottan och väntade på att jag skulle ta av honom blöjan. Duktig kille ! :) kort update . Snart har vi flyttat (10 dagar) och efter det har jag förhoppningsvis mer att skriva om :):))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0