Juste..

Nu kom jag på en sak till jag hade tänkt skriva om i förra inlägget. Men det är nog lika bra att det får ett eget inlägg, det förra är nog tillräckligt långt och svamligt ändå ;)

Man märker nu att tiden som mammaledig va en dans på rosor. Nu har vardagen kommit mikapp och det är nu utmaningen börjar. Allt som ska hinnas med. Jobb, hämtning och lämning, matlagning, städning, disk, tvätt. Man måste nästa planer in att duscha i almanackan och svårare blir det väl när jag och Billy faktiskt bor själva. Jag önskar att jag kunde jobba lite mindre, ha lite mer tid över och ändå gå runt. Men, men, man får se det som ett äventyr det här med. Det är väl det det är egentligen. Inte lika vilt som förr i tiden, men nästa steg i livet. Jag känner mig väldigt nöjd ändå. Det va det här jag ville ha (inte just jobb och allt det tråkiga, men nästa steg).


Hppsan! Djupt inlägg vare här.
Nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig istället. Imorgon är vi lediga, Billy och jag, så då ska vi träffa massa snygga brudar och ungar. Blir nog himla trevligt ! :)


Min älskling, han som är mitt liv .v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0