Grattis mamma!

Ja idag har min mamma fyllt år (och Therese så jag skicakr ett grattis till henne också ;)).

Jag började dagen med att så fort som möjligt göra mig själv och Billy klara så vi kunde gå ut. Jag har sålt soffan och tv-bänken och Erikas nya möbler är inte här ännu så det ekar i hela vardagsrummet=inte lätt för Erika att sova + att nu är det faktiskt lite synd om grannarna när Billy springer runt oc skirker och tappar saker i golvet. Strax innan tio var vi redo. Vi hade bestämt kvällen innan att träffa Tes vid elva för lite loppis så vi tänkte ta en tur till lekparken fram tills dess. Vi hann bara uatnför porten så skickade Tes ett meddelande och sa att hon var nästan färdig så vi gick och mötte upp henne direkt och fortsatte mot tågstationen. Vi hittade tyvärr inget som föll oss riktigt i smaken denna gång. Istället åt vi lite lunch/frukost på stan.

Efter det gick jag och Billy ut till gumsbacken för att köpa blommor till mamma och 12,25 ungefär satt vi på bussen ut mor landet. Där fick vi fika och mat och jag fick lite barnvakt medan jag fortsatte med mitt möbelprojekt. Ett lager färg till så är det nog färdigt !

Såhär snygg är jag när jag målar ;)

Jag ääälskar Billys snygga glugg !! <3

Kommentarer
Postat av: tess

Tack & bock ;)

2011-09-26 @ 00:32:57
URL: http://thereselisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gullig unge du har dåååå!!

2011-09-26 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0