Busigt

Igår hade jag en upptagen dag (kan man ens säga så egentligen?). Först jobb till fyra, sen snabbt till dagis och hämta Billy, hem för att laga mat. Eller ja, det va så jag hade tänkt ialla fall. Men planen ändrades. Alex skickade ett meddelande att det bar dags för payback för alla ballonger i hennes badrum. Malin har ju varit bortrest nu så då passade hon på. Till hjälp hade hon Josefin, mig och Billy. Här ser ni hämden:


Cirkus 400 ballonger i sovrummet.

Cirkus 240 vattenfyllda muggar i badrummet (dom räckte inte riktigt hela vägen)

Inplastade bestick oooooch...

..inplastad soffa. som ny ju ;)

Det tog lite tid så mycket mer hanns inte med. Idag har jag jobbat mer, men imorgon och på lördag ör jag ledig.
Imorgon blir det grönan och The Ark's sista spelning någonsin :):))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0