Ajajaj

Vakande med världens megaryggvärk idag. Inte kul alls vill jag lova. Det blev ju inte bättre av att jobba i sex timmar heller. Eftersom jag och Billy skulle vara själva ikväll (snart är vi det jämt, hur ska det gå?!) och jag kände att jag knappt skulle orka röra mig en meter längre än nödvändigt ringde jag mamma och tiggde om att få sova hos dem ute i Svalsta och få lite hjälp med Billy och all den enrgi som han måste få utlopp för. Självklart fick vi komma, mamma plockade upp oss efter jobbet, väldigt passande eftersom vi slutade samtidigt och på den tid det tar för henne att ta sig hem till oss hann jag precis hämta Billy från dagis och cykla hem och packa ihop en liten övernattningsväska. Tur att man har föräldrar ibland ;)

Väl här kom jag på att jag glömt vällingen, crap! Fick bli gröt som kvällsmål istället. Gick ju bra det med.
Nu sover han för länge sen och har faktiskt inte (ta i trä!!) vaknat en enda gång hittills. Jag tänkte strax göra honom sällskap.
Imorgon följer jag med mamma in till stan, tänkte försöka storshoppa på ÖB, färg och penslar, kanske lite trälim och liknande ska inhandlas. Kanske, kanske orkar hon med att åka upp till Rusta och kolla dammsugare också, det vore ju underbart!

Kommentarer
Postat av: tess

men lindis, du ska ju köpa av johan ju. så får du braa priis :)

2011-09-24 @ 00:10:06
URL: http://thereselisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0