Suuuk

Jag är så trött på den här förkylningen. Vet inte när jag va såhär förkyld senast. Väldigt skönt att jag nästan helt slipper hostan men näsan är så full med snor (äckelvarning!?) att.. att.. kommer inte på någon bra liknelse men ni förstår, hur mycekt som helst. Och det trycker på i bihålorna som i sin tur trycker på i huvudet. Såhär har det varit i över en vecka nu, ibland lite bättre och ibland lite sämre. Jag har fram tills igår jobbat ändå men igår och idag är jag hemma. Hade kanske klarat att jobba om jag skulle jobbat på dagen men nu skulle jag jobba på kvällen och jag mår alltid mycket sämre då. Vi får se hur det blir imorgon. Nu har jag iaf precis tagot ett långt, varmt skumbad. Inväntar fortfarande resultat. Jag måste bli frisk så jag kan njuta av allt julfixande, nu är jag ju inte ens sugen på pepparkaksdeg och skulle jag äta ändå känner jag knappt någon smak alls. Illa!!

Jag ska försöka ta tag i städningen också. Lite jobbigt är det ju eftersom det känns ungefär som om huvudet kommer sprängas varje gång jag böjer mig fram. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0