Städdag

Det hade jag planerat iaf. Det blidde inte riktigt så. Jag hade som vanligt väntat till sista minuten (när jag vaknade imorse) med att boka tvättid. Det brukar ju aldrig vara något problem. Idag var det. Tusan! Jaja, jag gjorde mig iordning lite och började sen plocka undan alla miljoner leksaker som låg överallt. Sen dags för dammsugning. Jag hann väl dra den fram och tillbaka tre gånger på köksgolvet innan batteriet tog slut. Så ingen dammsugning heller. Och ingen dammsugning betyder ingen golvtorkning. Då tappade jag energin lite så jag bestämde mig för att kolla lite på stan efter julklappar istället.

Klockan två fick jag vara färdig för då var det dags för möte. Det gick snabbt och bra så nu kommer jag hålla både tummar och tår ända tills jag hör något. Efter det var det äntligen dags att få tillbaka Billy så jag gick hem för att vänta. När han kommit och kramkalaset var över åt vi lite youghurt och gick tillbaka ner på stan. Där mötte vi upp Tes. Vi kollade runt lite efter presenter, det är ju en del som ska köpas strax förutom alla julklappar. 

Sen hem, laga mat, äta, diska, bada, mysa, läsa saga, natta och nu sitter jag här. Det va väl i stort sett hela dagen. Strax ska jag också gå och sova.


Det är härligt att ha dig hemma igen älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0