Pepparkakor

Vi blev ju inte så många på pepparkaksbaket  som jag hade tänkt, men pepparkakor blev det ändå. Och julmust, glögg, russin och juleskum. Pepparkaksburken är full och jag har fortfarande massa deg kvar så det kanske blir ett hus av resten.

Billy med sin nya standardmin, med pepparkaksformar som armband.

Kavlar

Pepparkakor (bilarna bör undvikas av känsliga då Billy har sugit lite på formen ;))

Julmys

Kvällen har spenderats framför tv:n med lite julklappsinslagning. Jag har faktiskt inte så många kvar att köpa nu, och av dem jag har kvar vet jag vad jag ska köpa till de flesta. (Vet inte om den meningen är sammanhängande för fem öre?)

Nu har julklappslådan kommit upp från förrådet.

Första julklappen inslagen. Till Billy så för att han ska någon chans att kunna öppna själv fick det bli utan snören och sånt. Jag tror dock att jag behöver träna på att slå in stora paket för det var inte det lättaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0