Öppen hand

Jobbade till fyra idag. Sen stressade jag till dagis, stressade hem, stresslagade lite mat (potatisbullar, riktigt fancy middag idag!) och sen kom mamma och hämtade upp oss. En tur till öppen hand väntade. Jag letar ju fortfarande efter stolar till köksbordet. Hittade två som var helt okej men inte riktigt perfekta så det fick vänta. Jag hittade int mycket annat heller. Det enda jag fick med mig hem var en pocketbok för 5kr. Vet inte när jag ska få tid att läsa den men, men. En bra sak var att gungstolen jag vill ha finns kvar, dessutom med ett lägre pris. Tyvärr vet jag fortfarande inte hur jag ska få hem den så jag håller fortfarande tummarna för att det blir en julklapp !

Imorgon är jag ledig igen, om någon känner för att hitta på något så hör gärna av er :)

Jag längtar till på fredag, då börjar julen för min del. Jag ska försöka mig på att göra egen pepparkaksdeg inför bakdagen på lördag. Funderar på om jag ska tjuvstarta med julpyntet också. Det ska ju egentligen inte upp den här helgen men jag jobbar ju nästa helg så jag vet inte om jag hinner då. Jag får fundera vidare på den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0