Nanana

Just nu har jag inget speciellt att skriva om. Den här veckan gör jag inget annat än att jobba känns det som. Jag är ledig i helgen iallafall, så hoppas de närmsta två dagarna går fort.

Billy har lärt sig vad krabban "säger" idag, ska försöka få upp en film på det snart. Det är kul att han börjar kunna göra sig förstådd mer och mer även om alla hans ord låter ungefär likadant. Allt är bebe eller bibi eller baba, men beroende på tonfallet och situationen kan man förstå vad han menar ändå. Bibi=pippi är väldigt populärt just nu. Även baa åtföljt av lite blåsande=varmt, babaa=lampa, bibii=lastbil, bäbää=äpple, ba=banan. Som sagt, det mesta låter ungefär likadant och det är omöjligt att skriva hur det låter men det går att förstå. Stolt som tuppen måste jag säga!!

Förresten, någon som vet hur man ser vilket datum korten är tagna på en iphone ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0