Mamma och Billy dag

Vi har haft en supermysig mamma och Billy dag idag. En lugn förmiddag med ett långt bad, lite lek och lite fix. Efter lunch och sovstund klädde vi på oss och gick till lekparken. Billy fick testa att använda nya overallen för första gången, han blev som en michelingubbe men han höll sig varm. Vi tog med oss lite fika för att kunna vara kvar längre. Tyvärr va det så kallt (jag skulle verkligen behöva ett par nya skor!!) så vi gick hem direkt efter fikat. Jag gjorde iordning lite varm choklad till oss och sen satte vi oss framför djungelboken och värmde oss. Billy tröttnade innan filmen ens hade börjat och sprang iväg och lekte istället. Han kom tillbaka i korta omgångar och tittade lite på filmen. 
Till middag gjorde jag lasagne och när den va uppäten gjorde jag iordning Billy för natten. Försökte få honom att somna lite tidigare än vanligt eftersom vi ska upp tidigt imorgon. Det lyckades inte speciellt bra men nu sover han iaf. Hoppas på att han sover bra inatt. Klockan ringer 05.30 !



Vi hittade ett perfekt träd att sitta i när det var dags för fika. Mariekex, festis och satsumas hade vi med oss.

Varm choklad är bästa uppvärmningen på vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0