Helgen

Igår firade vi som sagt Erika som fyllde 25. Himla trevligt måste jag säga även om det förtärdes mycker mer vin än vad som borde vara tillåtet. Extra kul att Säsie hade övertalat några av sina vänner att gå ut i Nyköping. Vi ses ju så sällan så det va lovely :)
Jag måste säga att jag nog har mått lite bättre än jag förtjänade idag. Helt på topp har jag väl inte varit men med tanke på mängden vin jag fick i mig (det är farligt med boxar!) förväntade jag mig något mycket värre så jag är nöjd.

Större delen av dagen spenderades i Svalsta hos mamma och pappa. Jag har påbörjat mitt nästa möbelprojekt, det behövs minst ett lager färg till men snart kanske jag har något att sitta på vid köksbordet. Jag hann dessutom med att måla en skiva till bordet så så fort den har torkat kan jag göra bordet större :)
Vi hann även med att träffa Mia&Dante en stund, det va ju typ 100 år sen sist, och äta middag med min faster och farbror som gäster.
Vi kom hem runt halv åtta. Då fick det bli en snabbdusch för Billys del och sen sängen. Nu sover han och jag är onyttig och njuter av ostbågar och slökollar lite på EMA. Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll och förhoppningsvisfår jag sova ut ordentligt!

Billy hittade ett par skor han gillade och försökte byta sina mot de här


Det är inte bara massa möbler som gömmer sig på mamma och pappas vind. Kolla in denna snygging, en brio liggvagn årsmodell -86 (ursätka dålig bildkvalité)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0