Fullt upp

Från att inte ha haft något att göra alls i helgen eftersom jag var sjuk till att ha fullt upp hela dagarna måndag, tisdag. Lite för mycket nästan eftersom jag fortfarande är väldigt förkyld. Men nu har jag inte tid med det längre. Billy är hemma igen och det är full fart. Tyvärr har jag knappt hunnit träffa honom ändå.

Igår gick jag upp tidigt för att hinna med en sväng förbi jobbet för att hämta schema och till willys för att handla innan det var dags att hämra Billy från dagis. När jag väl hämtade honom är han svullen runt ögat och har skrapsår. Han har klättrat på en trähäst på gården och ramlat ner, för att mössan är lite stor och åker ner i ögonen. Vi fick helt enkelt ta en sväng på stan och försöka hitta en ny mössa. Det slutade med att vi kom hem med mössa, tröja och scarf (om man kan kalla det det?) plus att jag köpte färdigt julklapparna till honom. Nu är det bara Rickard och mamma kvar, kanske något mer till Erika. Dessutom tog Billy med sig en leksak från BR hem. Inget superroligt dock så jag lämnade tillbaka den till Emma när hon kom på kvällen. Hon, Carro och Annalie passade nämligen Billy på kvällen medans jag var på personalfest. Väldigt trevligt men väldigt påfrestande. Huvudet snurrade och jag var helt slut när jag kom hem strax innan elva.

Nya kläder

Snygga arbetskamrater uppträder

Idag var jag tillbaka till jobbet. Ända till klockan fem. Som tur var hämtade mamma upp Billy från dagis så han ine behövde vara där så sent. Jag hade dessutom ett möte efter jobbet så jag åkte direkt dit. Långt och tråkigt var det men nödvändigt. Det tråkiga är att Billy som när jag kom hem. Imorgon ska jag ta igen det hoppas jag. Då ska jag bara jobba en kortis och sen ska vi försöka hitta på något !!


Innan dagis/jobb imorse

Juste, vi va på bvc idag också. Usch vad jag inte gillar vaccinationer. Jag vet att det är bra egentligen men jag känner mig så hemsk när jag sitter och håller i honom medan någon annan sticker honom och gör honom illa. Annars gick allt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0