Finmiddag

Hade finbesök över på middag och då krävs ju också finmiddag. Rotsaker i ugn, schnitzel och beasås. Jag lyckades till och med bra så gott va de. Efter maten väntade tv-tittande, hårfärgning och tedrickning. Väldigt vuxet må jag säga. Billy har sovit som en ängel, så han vaknar väl lagom tills att jag ska gå och lägga mig antar jag .. Jag tar tillbaka det, han vakande nu. Som tur va räckte det med att lägga honom ner och klappa lite på huvudet så somnade han om. Hoppas det håller i sig.
Åter till kvällen, jag är nog ingen riktig bloggare för jag har ingen bild på maten. Eller håret för den delen. Men håret kan jag ju visa en annan dag. Värre är det med maten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0