Fika

Ledig dag idag. Jag och Billy hade en lugn förmiddag hemma, med undantag för en stund i lekpareken. Jag önskar att jag kunde söga att vi bara njöt av att vara lediga och varandras sällskap, meeen så va tyvärr inte fallet. Billy blir så rastlös av att vara hemma, så han har mest varit odräglig och sprungit från den ena dumheten till den andra. Jaja, hellre de än att jobba iaf ;)

Efter lunch och sovstund gick vi ner en stund på stan för en fika med fina mammor och barn, och Tes såklart !! Det va länge sen vi lyckades träffas alla samtidigt så det va riktigt roligt. De blev inte jättemycket prat med alla, men vi kan ju inte räkna med lika lugna fikastunder som förut. (Och vi tyckte de va vilda redan förra året;)).
Vi planerade in nästa träff också. Förhoppningsvis hinner Lea också vara med, så mycket förtidigt tycker jag inte bebisen ska komma. Vi ska försöka oss på lite julbak.

Innan fikat sprang jag in på Kappahl. Kom på att jag va inne där dagen då mössan försvann. Trodde väl inte riktigt att jag skulle hitta den men det va värt ett försök. Den va inte där, så jag gick in på Clas Olsson (stavning?). Till min stora förvåning, och glädje, fanns den där. Jag beställde ju matchande vantar till den precis innan den försvann ;)

Imorgon jobbar jag igen. Till tre men efter det hoppas jag på en trevlig eftermiddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0