Dagen

För att berätta om dagen i korthet, vab idag. Billy har feber, igen ! Känns som om det händer en gång i veckan nu för tiden. Det blir aldrig speciellt mycket som tur är. Den här gången kan det nog bero på tänder, massa nya på g. En kom upp i helgen och tre, fyra till år på gång. För att återkomma till ämnet, dagen, vi har mest varit hemma. Vid halv tre ungefär gick vi en sväng till Erika. Kicki (min moster) med familj va där för att fira henne eftersom hon fyller år imorgon. Det va välbehövligt för Billy att komma ut en stund. Efter lite fika och lek gick vi tillbaka hem och lagade middag. Fisk faktiskt, hör och häpna! Bad, mys och lek innan sovdags för Billy. Nu sover han sedan länge och har inte vaknat en endaste gång. Det blir bättre och bättre med det även om det är lång ifrån perfekt ännu. Det skulle nog vara ännu bättre om han inte rullade ur sängen flera gånger per natt.

Nu sitter jag och kollar på Idol och väljer ut vilka bilder som ska framkallas. Jag ska försöka hålla mig från att beställa hem massa grejer, önska mig lycka till för det är mycket jag är bra sugen på att beställa just nu ;) Vill passa på att säga stort Grattis till min bästa Säsie som fyller 22 år idag också <3

GRATTIS Snygging .v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0