Underbara dag

Har haft en megabra dag i solen, underbart väder. Va ute och solade redan vid halv tio, 25grader varmt. Det gillas :) Eftermiddagen spenderades i lekparken utanför med Mia och Dante . Ett tag fick vi även sällskap av Alvin, 1,5år, och pappa.  Såå skönt när Billy kan springa runt för sig själv och jag kan sitta och ta det lugnt, eller ja, ända tills han springer alldeles för långt bort eller ska upp i rutchkanan (kom på att jag har absolut ingen aning om hur det stavas!). Han har iaf lärt sig att ta trappen upp iställer för att gå upp för själva kanan , alltid något. Tyvärr fattar han inte att han måste sätta sig när han ska åka så är man inte där och hjälper till skulle han försöka gå ner=få mycket ont !

Har försökt bättra på brännan lite mer idag och jag tror jag lyckades utan att bli knallröd och bränna mig, hurra ! Har hört att det ska bli sämre väder igen men hoppas att det bara är kortvarigt. Imorgon gör det inte så mycket för då ska jag jobba men efter det måste det vara fint igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0