Tandis

Jääätteseg morgon. Inte roligt att behöva gå upp halv sju när man ska vara hos tandläkaren klockan tio bara för att det inte går några bussar. Bajs på det säger jag !
Som sagt, vi va hos tandis idag, eller rättare sagt, Billy va hos tandis. Han älskade de, hoppas det sitter i men förmodligen försvinner det . Han fick åka upp och ner i stolen och så stilla, så länge va de väldigt länge sen jag såg honom :)
Tandisen sa inte mycket roligt, bara berättade hur man skulle borsta och vad man skulle tänka på med mat och dryck, i stort sett samma saker tandläkare säger till alla. Jag frågade om gluggen men hon trodde att den skulle växa igen med tiden. Gör den inte de kunda men "lyfta" den där grejen mellan läppen och tandköttet men ett enkelt ingrepp, bara 15 min, usch sa jag. Låter ju jätteäckligt. Tur att det ör långt fram i tiden. Tycker Billy är ganska charmig nu med sin glugg :)

Sen blev de en stund på stan, köpte inget roligt, bara sånt som behövs, en foundation till mig och en marinblå solhatt från po.p till Billy. Sen lite lunch med Therese och bebis , och till sist en stund i lekparken med Tes. Sen hem och äta, bada och sova.

Eller mellan bada och sova skulle jag försöka klippa Billys naglar. Då blev vi väldigt osams. Han hatar det. Men jag tror att jag lyckades klippa alla naglarna efter många om och men, så nu dröjer det ett litet tag iaf innan det är dags att göra om det !


Skumtomte .v

Kommentarer
Postat av: Johanna, 18 och gravid

Så söt!

2011-05-25 @ 00:47:01
URL: http://mostromjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0