Suukis

Idag är vi bara hemma . Billy vaccinerades igår så nu har han feber plus att han är genomförkyld :( tur att det är dåligt väder . Allt gick bra på BVC igår , 11,4 kg och 79 cm , och han följer sin kurva jättebra även om han är dålig i magen var och varannan dag . Anki sa att jag skulle höra av mig om det fortsatte och att det kunde vara något han är överkänslig mot men jag tror inte de , snarare att det är tänderna som spökar. Självklart tycker jag synd om honom när han är sjuk men samtidigt är det lite skönt eftersom han är så lugn och mysig . Lite gnällig såklart men inte så farligt ännu iaf . Kvällen igår spenderades hemma hos Michelle med henne, Malin , Josefin , Ellinor och Ruth . Pizza och kort och äntligen presenterna. De här va första gången vi har lyckats tajma in en kväll när alla kunde ses på evigheter så vi har inte kunnat dela ut födelsedagspresenter till mig , Malin och Josefin som fyllde i slutet på mars och början av april . Bättre sent än aldrig brukar man väl säga ;) det blev inte så sent eftersom Ellinor va ledsen, Michelle började jobba klockan sex imorse och Billy började få feber men det var roligt så länge det varade :) Hoppas vi kan få till en liten tripp till smultronstället när Ellinor har fyllt , det skulle vara mysigt , och gott framför allt ;)

Kommentarer
Postat av: Nathali Asnice

Wow, Billy var ett sjukt coolt namn :)

2011-05-17 @ 16:30:11
URL: http://nathalihc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0