Påbörjar flytt

Jag har känt mig så duktig som har lyckats att inte äta godis eller chips på typ en månad . Men i söndags råkade det bli lite ostbågar , gå aldrig och handla hungrig , speciellt inte när man har en dagen efter känsla . ;) nya tag igen bara ! Lördagskvällen var också väldigt trevlig . Tyvärr blev grillningen inställd eftersom vädret var så tråkigt , så vi åt pizza istället . Pizza och vin är ju fint som snus ;) sen hem till tjackie för fortsatt alkoholintag . Kvällen slutade på tellis även denna gång . Kändes dock som att det var väldigt lite folk för att vara löningslördag , men men . Sovplats fick bli therese och Johans soffa , det tackar jag för :) På söndagen tog jag en snabbis på stan med mamma, och snäll som hon är köpte hon ett par snygga blå shorts till Billy . Hoppas på fint väder i veckan så han får användning för dom . Vädret var ju bättre än på lördagen så jag hade tur och lyckades övertala mamma att grilla . Yummie . En till bra sak va ju självklart att Billy kom hem . Även om han bara varit borta i två dagar såg han väldigt mycket större ut och kändes tyngre . Konstigt att man kan märka sån skillnad på så kort tid . Eller så kanske de bara va inbillning ;) På torsdag börjar vi med flytten. Vi ska försöka flytta ut alla mina saker från stenkulla och in i den nya . ska bli skönt att känna att vi kommer någonstans även om vi inte flyttar in på riktigt föräns nästa helg . Och jag gissar att det blir rätt skönt för Emanuel och sebbe också att bli av med alla mina saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0