Melodifestivalen

Dålig uppdatering igen men jag har verkligen inte haft ork . Igår va vi iaf med mamma på jobbet . Det var dåligt med personal så jag erbjöd mig att hjälpa till . Billy hade roligt , sprang runt som en tok och hade sig . Sov dåligt som vanligt . Han har svårt att slappna av när det händer saker runt omkring . Annars gick allt bra ända fram till vi skulle åka hem igen. Då ramlade han ner för några trappsteg och slog i pannan och fick ett litet skrapsår och blåmärke , stackarn . Han sov iaf gott natten till idag . Hela kvällen och natten utan att vakna och ända fram till 20 i 9 , underbart ! Idag har Billy åkt till sin pappa och jag har packat det sista i lägenheten . När det var klart mötte jag Tes och åt lite mat . Sen gick vi hem till henne och bakade cupcakes . Väldigt snygg blev dom måste jag säga . Ska försöka lägga in en bild på dom imorgon :-) Just nu sitter jag i Marres soffa och tittar på stora melodifestivalen . Har tröttnat lite redan och det är låång tid kvar . Ska försöka hålla mig vaken !

Kommentarer
Postat av: Märy

Va!? Erik var ju bäst! :O

2011-05-15 @ 16:53:34
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0