Lugn dag

Billy har varit lika slö som jag idag nästan , så jag har njutit av att inte behöva springa efter och jaga honom hela dagen som vanligt eftersom jag också har varit slö idag. Just nu känns allt lite jobbigt och jag är trött på det mesta känns det som. Hoppas att allt vänder snart. Har hunnit med alla samtal jag skulle ringa idag iaf, men ingen tur någonstans. Hur länge ska man behöva vänta ?! Eller är det bara jag som har extrem otur eller inte vet hur man gör?

Jaja tids nog så löser det sig antar jag. Blev lite deppigt över allt nu. Imoron ska jag och mamma kolla på lägenhet till Erika iaf, hoppas den är fin. Det skulle ju faktiskt muntar upp en del !


Ljuset i min tillvaro .V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0