Kläder

Äntligen har paketet från H&M kommit. Känns som jag har väntat i evigheter (även om det nog bara är typ två veckor). Men de va inte alls lika roligt som jag hade hoppats. Jag hade beställt en jumpsuit, en topp, ett par shorts, tre eller fyra klänningar, två sjalar, två armband, ett skärp och en ring. Alla associarer gillade jag, men av kläderna så va de bara toppen som passade (och jag är inte helt 100 på den heller men jag kände att något va jag tvungen att behålla) så det blev inte alls lika bra som jag hade hoppats på :( Det positiva med det är ju att jag kommer ha mer pengar kvar , man måste se det från den ljusa sidan ! Atar att jag kommer hitta annat för dom pengarna ändå, det brukar inte vara något problem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0